tisdag 24 juli 2012

Bloggens start

Efter några dagars läger har bloggen äntligen vaknat. Så vad har hänt på Sjöröd under de första lägerdagarna då?

Vi har haft väldigt fint väder med mycket sol och bad.

Tre scoutkårer har dykt upp och i skrivandes stund håller Tomelilla på att packa ihop för att åka hem. Kvar har vi Billeberga och Nosaby.

LOTS har påbörjat målning av stora huset och kiosken har sålt slut på allt smågodis, ska fyllas på imorgon.


LOTS har ett litet barn och hunddagis med mycket aktivitet. Alla har funnit sig tillrätta och njuter av att vara hemifrån.

Ikväll blir det brännboll för alla LOTSar, vi återkommer med vem som vann...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar