onsdag 25 juli 2012

Getingarnas död

Innan idag upptäckte vi att det satt ett getingbo på ett av husen här. Och med en väldigt allergisk LOTSare och en massa barn på området tyckte vi att de byggt sitt bo på ett väldigt (o)genomtänkt ställe.

Ulf och Larsson tog hand om de små krypen, med stor publik och jag som fotograferade spektaklet.

Dum plats att bygga bo på
 
Spray

Ner i dubbla säckar
 

Sen åkte dem in i kaminen och eldades upp.

Foto: © Johanna Mårtensson | www.johannasfotografier.se 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar