Hej hopp!
Jag har planerat ett par inlägg här med massor av bilder, lite fina Sjöröds-minnen och annat smått och gott. Dock får ni vänta lite på dem för nu har jag åkt hem över helgen för att jobba, jag fick tyvärr inte ledigt såhär i mitt i högsommaren när vi har som mest att göra ;-)
Måste säga att det var en anings segt att åka ifrån soliga Sjöröd!
Medans ni väntar kommer här en bild på den dansande kocken Figge och en på Mari som bevis att hon var med och gjorde kvällens goda middag som bestod av karré, klyftpotatis och tzatziki.
Foto: Johanna Mårtensson | www.johannasfotografier.se
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar