tisdag 31 juli 2012

Vädrets makter

Hela dagen har vi genom internet fått in rapporter om regn och hagel från andra delar av Skåne. Så vi känner oss ytterst lyckliga över att ha fått endast tre småskurar och därutöver haft fint väder. Det fina vädret har gjort att vi kunnat påbörja målningen av balkongen.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar