Riktigt skoj hade vi och många bus stod på agendan den veckan, fast de kommer i ett annat inlägg.
Innan lägret skötte vi alla anmälningar, eventuella allergier, lägerbreven, tröjor, märken ect ect.
Vi startade en blogg innan lägret som vi uppdaterade lite och den finns faktiskt kvar! www.pirat09.blogspot.com
Här vart det sortering av lägertröjorna på gång
Vi gjorde fyra fin-fina flaggor med dödskallar på, vi badade
dem i kaffe och te för att få dem att se gamla ut.
Vår packning var ganska stor :-P
Papegojorna (vice lägerchefer) Mange och Gabbe
Invigning
Katta förlorade denna svärdfight mot en grabb från Simrishamn.
Lägerbål för miniorerna (ja, det hette fortfarande miniorer då)
Våra tre cafépinglor
Denna faschinerande dam såg vi när vi var i Vik och besökte patrullscouterna på deras hajk
Patrullhajk i Vik
Papegojmys ombord på Sarpen
På stora lägerbålet fick vi besök av denna trevliga dam
På marknadsdagen fick vi besök av en äkta spanjor ;-)
Såhär såg våra lägertröjor ut, dom är designade av mig, visst är de helt fantastiskt snygga?
Det stora sjöslaget
I skattkistan fanns en fin flagga!
Vid avslutningslägerbålet fyrade vi av en kanon
Panorama över lägerområdet
Hela besättningen (LÄKO)
En vecka efter lägret var vi med i Österlenmagasinet, riktigt bra artikel!
Fler bilder orkar jag inte ladda uppAlla bilder är © Johanna Mårtensson | www.johannasfotografier.se



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar